пʼятниця, 1 листопада 2013 р.

Рефлексія модуль 9-10

Навчання нажаль,завершується! Працюючи з матеріалами 9 модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямовувати у навчанні, та про місце диференціації, перехід до навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учня, так і вчителя. У диференційованому навчанні, я визначила 4 напрямки: зміст, процес, результат, середовище навчання. Щодо форм оцінювання обдарованих учнів та з особливими потребами, я відзначила важливий факт, що можна простими та цікавими формами залучити до співпраці проблемних дітей. Як працювати  з обдарованими учнями, методик чимало, а для " особливих", їх майже не має. Щодо фасилітації навчання, за допомогою ІКТ, то можна сказати, що це потужний інструмент. В умовах інформатизації суспільства, спектр методів та інструментів для вчителя досить широкий, ефективність навчання залежить від правильно поставлених питань, та поведінки учителя під час проведення проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар